Przezaddmin5 / Bez kategorii / 0 komentarze/y

Jednym z najważniejszych czynników przeważających o sukcesie w budowaniu relacji, są chwile spędzone w sypialni partnerów. Poza wyglądem i pewnością siebie, liczy się też sprawność seksualna oraz nieodłączne od niej zdrowie. To właśnie seks jest tym, co odróżnia zwykłą przyjaźń od pełnoprawnego związku. Często na pewnym etapie bywa tak, że problemy z potencją uniemożliwiają wzajemne okazywanie uczuć. W celu uświadomienia młodych mężczyzn o możliwościach rozwiązania tego problemu, stworzyliśmy listę 7 produktów, które pomogą w walce z zaburzeniami potencji. Po jego przeczytaniu, będziesz wiedzieć czym charakteryzują się poszczególne produkty i które z nich najszybciej przyniosą oczekiwane rezultaty.

1. Arbuz

Arbuz kojarzący się nam przede wszystkim z wodą i charakterystycznym słodkim smakiem, jest naturalnym źródłem l-cytruliny. L-cytrulina z kolei jest aminokwasem egzogennym, który nie jest niezbędny w życiu człowieka. Niesie on ze sobą natomiast korzyści przyczyniające się do zwiększenia libido i przepływu krwi w obrębie jąder i członka. Dzieje się tak w momencie, gdy l-cytrulina w organizmie człowieka metabolizowana jest do l-argininy pobudzającej wydzielanie tlenku azotu. Mechanizm ten częściowo przypomina zasadę działanie “niebieskiej tabletki”, gwarantując praktycznie najwyższą skuteczność spośród naturalnych produktów.

2. Korzeń żeń-szenia

Pomimo iż w pożywieniu nie jest dostępny w wystarczających ilościach, przyjmowany w formie suplementu, już po kilkukrotnym zażyciu, korzystnie wpłynie na stan naszego zdrowia. Korzeń żeń-szenia znany jest ze swoich właściwości pobudzających syntezę tlenku azotu, co przekłada się na rozkurczenie naczyń krwionośnych ciał jamistych penisa i ułatwiony przepływ krwi w tamte obszary. Ginseozydy obecne w żeń-szeniu mają także właściwości:

  • uspokajające,
  • pobudzające (pomagają uporać się z przewlekłym zmęczeniem),
  • antyoksydacyjne,
  • wzmacniające układ odpornościowy,
  • stabilizujące poziom glukozy we krwi.

Należy pamiętać, że korzystanie z żeń-szenia nie powinno trwać przez okres dłuższy niż 60 dni. Po tym czasie należy zrobić sobie przerwę. Przeciwwskazaniem jest przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych lub problemy ze zbyt wysokim ciśnieniem krwi. Wszystko to bez wykorzystywania aptecznych środków takich jak viagra czy kamagra.

3. Orzechy

Dobrym wyborem prozdrowotnym będą orzechy. Jeśli chodzi o zagadnienie jakim jest potencja, niestety nie wszystkie spełnią swoje zadanie. W przypadku zaburzeń potencji najlepiej  sprawdzą się pistacje i orzechy włoskie. Oba produkty zawierają wspomnianą już wcześniej l-argininę, która bierze czynny udział w syntezie tlenku azotu pośrednio rozszerzającego naczynia krwionośne. Poza tym, wysoka zawartość magnezu, podnosi ogólny poziom energii, zapobiega występowaniu skurczy i działa kojąco na nerwy. Tłuszcze roślinne, przez obniżenie cholesterolu, usprawniają przepływ krwi w organizmie i pozwalają na korzystanie z życia seksualnego przez dłuższy czas.

4. Wątroba

Jednym z najlepszych produktów w kontekście leczenia zaburzeń erekcji jest wątróbka. To część zwierzęcia znana głównie ze względu na wysoką zawartość cynku, witaminy A i witamin z grupy B. Cynk jest niezbędnym makroelementem poprawiającym syntezę testosteronu w męskim organizmie. Witamina B12 w połączeniu z witaminą A, zapewnią nie tylko lepsze i dłuższe erekcje, ale też:

  • zapobiegną anemii,
  • zmniejszą stany zapalne w organizmie,
  • zniosą uczucie znużenia,
  • wpłyną korzystnie na stan pamięci i inne funkcje poznawcze,
  • zmniejszą ryzyko zachorowania na chorobę alzheimera.

Aby wątróbka znalazła swoje miejsce w naszej diecie, wystarczy jeść jej 300 gramów tygodniowo. Taka ilość wielokrotnie pokryje nasze zapotrzebowanie na witaminę A, żelazo, witaminę B6 oraz B12.

5. Awokado

W ostatnim czasie, awokado znacząco zyskało na popularności. Ten zielony owoc, bogaty jest w jednonienasycone kwasy tłuszczowe i roślinny kompleks witamin z grupy B. Jest jednym z najlepszych produktów do wdrożenia w diecie osoby poszukującej rozwiązania problemów z potencją. Zdrowe kwasy tłuszczowe przyczyniają się do poprawy funkcjonowania mózgu i zwiększonego przepływu krwi w całym ciele.

6. Papryka chili

Ostrzejsze papryczki takie jak chilli, jalapeno czy serrano, zawierają wysokie stężenia kwercetyny i kapsaicyny. Spożycie tych związków powoduje wydzielanie się endorfin poprawiających samopoczucie, ciśnienie krwi i libido. Zwiększając termogenezę, są idealnym sposobem na przyspieszenie metabolizmu i dodanie pikantności do często nieco monotonnych dietetycznych potraw.

7. Jabłka

Warto o nich wspomnieć ze względu na zawartość tego samego składnika, który znajduje się w papryczkach – kwercetyny. Jest ona flawonoidem odgrywającym ważną rolę w poprawianiu wytrzymałości i wydolności. Aktywność seksualna, podobnie jak sportowa na poziomie biochemii wiąże się z podobnymi procesami. W obu przypadkach mamy do czynienia z przemianami metabolicznymi, skurczami mięśni i zmianami ciśnienia tętniczego. Spożywanie jednego jabłka dziennie, z czasem powiększy maksymalną objętość płuc. Przez antagonizm kortyzonu, kwercetyna zapobiegnie katabolizmowi, który jest przyczyną przedwczesnego zmęczenia.

Źródło: https://www.aptekakamagra.pl/